صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد تیراندازی در کنتاکی آمریکا | ۸ نفر کشته و زخمی شدند (۱۶ تیر ۱۴۰۳) پیام تبریک نصرالله به پزشکیان: حزب‌الله و مقاومت ایران را پشتیبان قوی، ثابت وهمیشگی خود می‌دانند رسانه‌های عبری: فردا اعتراضات علیه نتانیاهو به اوج می‌رسد اذعان روزنامه صهیونیستی معاریو به کنترل حماس بر غزه ناوشکن انگلیسی از دریای سرخ می‌رود واکنش مغرضانه آمریکا به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۶ تیر ۱۴۰۳) سعید جلیلی عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار کرد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دیدار رئیس‌جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب نشست مردمی مسعود پزشکیان در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد + فیلم (۱۶ تیر ۱۴۰۳) حمله جنگنده‌های آمریکایی- انگلیسی به خاک یمن (۱۶ تیر ۱۴۰۳) رئیس جمهور منتخب با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد + فیلم علی اکبر ولایتی انتخاب پزشکیان به ریاست جمهوری را تبریک گفت + متن پیام
سرخط خبرها

صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند

  • کد خبر: ۲۳۷۷۳۹
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند
آکسیوس نوشت: مذاکرات بین تل آویو و حماس با حضور هیات صهیونیستی و مقامات سیا و میانجی‌گران برای دستیابی به توافقی برای آزادی اسرا و آتش بس فوری هفته آینده بار دیگر در دوحه برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که مذاکرات آتش بس هفته آینده با حضور میانجی‌گران و هیأت صهیونیستی و رئیس سیا در دوحه برگزار می‌شود.

تارنمای آمریکایی آکسیوس اعلام کرد که مدیر سازمان سیا هفته آینده به دوحه سفر می‌کند تا درباره جزئیات مذاکرات با حماس برای مبادله اسرا و آتش بس فوری با نخست‌وزیر قطر و هیأت مذاکره کننده اسرائیلی که به مذاکرات خواهد پیوست، دیدار و رایزنی کند.

از سوی دیگر یک مقام صهیونیستی اعلام کرد که یک هیأت اسرائیلی به مذاکرات آتش بس در دوحه همزمان با حضور رئیس سیا ملحق خواهد شد.

نشریه آمریکایی نیویورک تایمز نیز گزارش داد که فرماندهان نظامی ارتش اشغالگران نیز بر این باورند که حتی اگر حماس در قدرت باقی بماند، مبادله اسرا مناسب‌ترین شیوه برای آتش بس است.

وبگاه عبری یدیعوت آحارونوت نیز به نقل از منابع آگاه درباره نتایج مذاکرات روز جمعه هیأت صهیونیستی به ریاست رئیس موساد در دوحه از فضای مثبت مذاکرات خبر داد و عنوان کرد که تلاش‌ها برای کاهش شکاف‌ها و پیشرفت در مذاکرات آتش بس ادامه خواهد یافت.

وبگاه عبری افزود: رئیس موساد به میانجی‌گران اعلام کرده که برای ادامه مذاکرات باید حماس اصول کلی توافق را بپذیرد.

پیشتر نیز نیویورک تایمز گزارش داده بود که بنیامین نتانیاهو در گفتگو با برخی نمایندگان کنست درباره توقف جنگ ابراز تمایل کرده است.

در خبری مرتبط، کانال عبری «کان» به نقل از منابعی فاش ساخت که حماس شرط جدیدی را به مذاکرات اضافه کرده و آن خروج ارتش اشغالگران از محور مرزی فیلادلفیا در مرز مشترک فلسطین و مصر است.

پیش از این، «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس به شبکه الجزیره مباشر تأیید کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پاسخ خود به بسته پیشنهادی آتش‌بس و تبادل اسرا را از طریق کشور‌های واسطه در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->